The Project of Marketing Strategy for Melomel Company – Nadezhda Smoliakova
Nadezhda Smoliakova
Diplomová práce
The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
Abstract:
Entrepreneurship in Russia is becoming more and more popular in recent years, with many people opening their own business. The main challenge that they face is placing their limited resources in a way that will allow their companies to become stable and profitable. Creation of marketing strategy is a way to solve this task successfully. The main goal of this master thesis is to create marketing strategy …víceAbstract:
Podnikání v Rusku se stává více a více populární v posledních letech, a hodně lidí otevřeli své vlastní podnikání. Hlavním problémem, který oni čelí je přidělování svých omezených zdrojů takovým způsobem, který umožní jejich společnosti, aby se stala stabilní a ziskový. Tvorba marketingové strategie je způsob, jak úspěšně vyřešit tento úkol. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smoliakova, Nadezhda. The Project of Marketing Strategy for Melomel Company. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava pro ruský trh
Roman Kureev -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran -
Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Mariyam Kudaeva -
Formulování marketingové strategie podniku na příkladě společnosti Uralenergoserviskomplekt (Rusko)
Anna Rogozhina