Nadezhda Smoliakova

Diplomová práce

The Project of Marketing Strategy for Melomel Company

The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
Abstract:
Entrepreneurship in Russia is becoming more and more popular in recent years, with many people opening their own business. The main challenge that they face is placing their limited resources in a way that will allow their companies to become stable and profitable. Creation of marketing strategy is a way to solve this task successfully. The main goal of this master thesis is to create marketing strategy …více
Abstract:
Podnikání v Rusku se stává více a více populární v posledních letech, a hodně lidí otevřeli své vlastní podnikání. Hlavním problémem, který oni čelí je přidělování svých omezených zdrojů takovým způsobem, který umožní jejich společnosti, aby se stala stabilní a ziskový. Tvorba marketingové strategie je způsob, jak úspěšně vyřešit tento úkol. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smoliakova, Nadezhda. The Project of Marketing Strategy for Melomel Company. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe