Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou – Klára Zahradníková
Klára Zahradníková
Bakalářská práce
Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou
The application of reading strategies when working with the fairy tale
Anotace:
Každodenní život vyžaduje potřebu čtení. Děti většinou začínají číst až ve škole. Je však třeba začít rozvíjet předčtenářské dovednosti již v mateřské škole. Vhodným prostředkem k tomu jsou čtenářské strategie. V práci jsou představeny základní pojmy týkající se čtenářské gramotnosti a pregramotnosti, čtenářských dovedností a strategií a jejich charakteristiky. Dále se práce věnuje konkrétním čtenářským …víceAbstract:
Everyday life requires the need for reading. Children usually start reading at school. But does it mean that start developing reading skills based on reading strategies already in kindergarten is so soon? I don´t think so. Children learn their reading strategies gradually and they can develop them with our help even if they can´t read themselves. The bachelor thesis is initiated by the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zahradníková, Klára. Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Aktivní naděje v studentské podpůrné skupině. Akční výzkum na řešení environmentálního distresu.
Silvia Pezzato
Název
Vložil
Vloženo
Práva