Naďa OGRODNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků ve firmě UNICARS CZ s. r. o.

Motivation factors and staff stimulation analyse in the enterprice UNICARS CZ s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat motivační faktory a stimulaci pracovníků ve firmě UNICARS CZ s.r.o. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů motivace a stimulace, popisem motivačních zdrojů, popisuje motivaci pracovního jednání v kontextu řízení a stimulaci k práci. V analytické části jsem nejdříve popsala základní charakteristiku firmy UNICARS CZ s.r.o., její vznik a firemní politiku. Poté …více
Abstract:
The aim of this bachelor work is to analyze motivation factors and stimulation of the employers in UNICARS CZ s. r. o. company. The theoretical part is concerned with definition of terms such as motivation and stimulation, specification of sources in motivation, description of motivation of work acting in context of conducting and job stimulation. In analytic part I firstly described basic characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13499

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OGRODNÍKOVÁ, Naďa. Analýza motivačních faktorů a stimulace pracovníků ve firmě UNICARS CZ s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing