Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje. – Patricie PROKŠOVÁ
Patricie PROKŠOVÁ
Diplomová práce
Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.
Educational experience from music theory for the first school with extended music education. On the example of schools selected from Moravian-Silesian Region.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou podobou výuky hudební nauky v hudebních třídách nižšího stupně základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy, a to na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje. První, teoretická část objasňuje ústřední pojem hudební nauka a zabývá se problematikou její správné výuky. Práce se dále podrobněji zaměřuje na pojetí výuky hudební nauky na nižším stupni základní …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the current form of teaching music theory within classes with extended music education at lower grades of primary schools at selected schools in the Moravian-Silesian Region. The first, theoretical part of the thesis explains the term music theory and examines the ways of teaching it appropriately. The thesis describes in details the method of teaching music theory at lower …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Zveřejnit od: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. David Kozel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKŠOVÁ, Patricie. \textit{Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/n6pmw2/.
Jak správně citovat práci
PROKŠOVÁ, Patricie. Edukační praxe hudební nauky na 1. stupni základních škol s rozšířenou výukou hudební výchovy. Na příkladu vybraných škol Moravskoslezského kraje.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenost učitelů 1. stupně základní školy s žáky s dyskalkulií
Katka ŠMIHULOVÁ