Jakub Brokl
Bakalářská práce
Světlo ve 3D digitální animaci
1. theoretical part: Light in 3D digital animation 2. practical part: Sun - animated 3D CGI movie
Anotace:
Práce komplexně shrnuje techniky svícení ve 3D digitálním animovaném filmu. Ukazuje důležité světelné principy a uvádí do terminologie světelných pojmů. Popisuje typy virtuálních světel a práci s nimi, přičemž klade důraz na samotný průběh práce. Postupy přejímá od předních zahraničních studií. Praktická část se pak věnuje výrobě krátkého CGI animovaného filmu Slunce, kde autor mimo jiné prakticky …víceAbstract:
The text clearly summarizes lighting techniques of 3D digital animated movies. It contains important light principles and terminology. The work describes types of virtual lights and methods of working with them. There is also emphasis for workflow. The techniques are taken from important foreign studios. The practical part is dedicated to the production of a short CGI animated movie called Sun. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brokl, Jakub. Světlo ve 3D digitální animaci. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty svícení ve virtuálním prostoru
David Ticháček -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
Animace a Virtuální Realita
Bára Anna Stejskalová -
Tendence v 3D digitální charakterové animaci
Jakub Brokl -
Vývoj využití CGI animace v médiích
Karolína Strnadová -
Efektivita práce v digitální audiovizuální tvorbě, Koncept nelineární CGI-AV pipeline
Marcel Legindi -
Výroba stylizovaných 3D CGI prostředí
Matěj Šak