Majáles VŠPJ - event marketing v praxi – Jakub Dokoupil
Jakub Dokoupil
Bakalářská práce
Majáles VŠPJ - event marketing v praxi
College of Polytechnics Jihlava Majáles (May Celebration) - Event Marketing in Practice
Anotace:
Cílem bakalářské práce vytvořit událost pro Vysokou školu polytechnickou Jihlava (VŠPJ) jako součást její marketingové komunikace. Teoretická část shrne nejnovější poznatky o event marketingu a jeho využiti v rámci komunikačního mixu vysoké školy. Praktická část bude věnována realizaci eventu, zaměřeného na stávající a budoucí studenty VŠPJ (zejména studenty středních škol z Jihlavy). Následné vyhodnocení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.