Jakub Dokoupil

Bakalářská práce

Majáles VŠPJ - event marketing v praxi

College of Polytechnics Jihlava Majáles (May Celebration) - Event Marketing in Practice
Anotace:
Cílem bakalářské práce vytvořit událost pro Vysokou školu polytechnickou Jihlava (VŠPJ) jako součást její marketingové komunikace. Teoretická část shrne nejnovější poznatky o event marketingu a jeho využiti v rámci komunikačního mixu vysoké školy. Praktická část bude věnována realizaci eventu, zaměřeného na stávající a budoucí studenty VŠPJ (zejména studenty středních škol z Jihlavy). Následné vyhodnocení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.