Tvorba reklamního videa pro mediální kampaně – Martin Červinka
Martin Červinka
Bakalářská práce
Tvorba reklamního videa pro mediální kampaně
Creating an advertising video for media campaigns
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu reklamního videa pro mediální kampaň, která si klade za cíl zvýšit počet dobrovolníků, potažmo přispěvatelů. Videa zažívají v posledních letech obrovský boom, poněvadž pomocí videí je podstatně snazší, přenést na diváka emoce, jak prostřednictvím videoklipů, tak pomocí zvukové stopy a relevantního hudebního doprovodu. Nedílnou součástí práce je také návrh kampaně …víceAbstract:
The bachelor work is focused on creation of an advertising video for a media campaign, which aims to increase the number of volunteers and contributors. Videos experience huge boom in recent years, as videos make much easier to convey the emotions to viewer - both as throught video clips, as throught soundtrack and relevant musical accompaniment. As an integral part the work comes with the proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Renáta Chlebková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketing v neziskovém sektoru
Veronika Rejčová -
Integrated Marketing Communication and New Sponsors for Sledge Ice Hockey Team SHK LAPP ZLIN
Pavla Blažková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová