Divadlo pro děti jako cesta ke čtenářské gramotnosti – Klára ADAMCOVÁ
Klára ADAMCOVÁ
Bakalářská práce
Divadlo pro děti jako cesta ke čtenářské gramotnosti
Theatre for children as the path to literacy skills
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem čtenářské gramotnosti, upozorňuje na souvislost mezi dobrými výsledky v testech čtenářské gramotnosti a vysokou mírou čtenářství. Zdůrazňuje faktor rodiny v rozvoji dětského čtenářství a nutnost budovat základy čtenářské gramotnosti již v předškolním věku. Praktická část práce zkoumá projekt uvádění divadelních představení v budově městské knihovny. Popisuje jednotlivá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an importance of literacy skills, points out a link between good results in tests of literacy skills and high-level reading. It emphasizes a family factor in a development of children's reading and a need to build foundations of literacy skills at pre-school age. The practical part of the thesis examines project of presenting theatrical performances in a public library …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Klára. Divadlo pro děti jako cesta ke čtenářské gramotnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Tvorba hry pro hledání správné cesty pro předškolní děti
Valentýna Bujnošková -
Relaxační prvky psychomotoriky pro děti předškolního věku
Adéla Gazdová -
Poslechové činnosti pro děti předškolního věku
Kristýna Špačková -
Jóga pro děti předškolního věku
Kristýna Anderlová -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Psychomotorické činnosti s využitím netradiční pomůcky pro děti předškolního věku
Aneta Kvardová -
Vedení kroužku s muzikoterapeutickými aktivitami pro děti předškolního věku
Eva Kozubová