KEŘT, Radim. \textit{Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku}. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8wdhj/.
KEŘT, Radim. <i>Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku</i>. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8wdhj/.
KEŘT, Radim. Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8wdhj/.
@PhdThesis{Kert2007thesis,
AUTHOR = "Keřt, Radim",
TITLE = "Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku [online]",
YEAR = "2007 [cit. 2024-11-12]",
TYPE = "Disertační práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/n8wdhj/",
}
@PhdThesis{Kert2007thesis,
AUTHOR = {Keřt, Radim},
TITLE = {Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku},
YEAR = {2007},
TYPE = {Disertační práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/n8wdhj/},
URL_DATE = {2024-11-12},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Keřt
| jméno = Radim
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
| url = https://theses.cz/id/n8wdhj/
| typ práce = Disertační práce
| vedoucí =
| rok = 2007
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-12
| poznámka =
| jazyk =
}}