Významné vojenské památky - podíl na návštěvnosti zvolené oblasti – Libor BLATSKÝ
Libor BLATSKÝ
Bakalářská práce
Významné vojenské památky - podíl na návštěvnosti zvolené oblasti
Significant military landmarks - visit rate share of selected area
Anotace:
Cílem práce je prostřednictvím analýzy poukázat na význam a využití vojenských památek v cestovním ruchu. Vedlejším cílem je vytipovat vojenské památky a jejich vhodnost pro využití v cestovním ruchu. Druhým vedlejším cílem je pak navrhnout produkt s zařazením vojenských památek, který by sloužil ke zvýšení návštěvnosti regionu.Abstract:
The aim of this work is to highlight the importance and use of military landmarks in travel industry through an analysis. . Secondary objective is to make selection of military landmarks in chosen area and propose a new tourism product. In the first part of the work are theoretically described terms like marketing, management, product, tourism or destination.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Dvořák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLATSKÝ, Libor. \textit{Významné vojenské památky - podíl na návštěvnosti zvolené oblasti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8y184/.
Jak správně citovat práci
BLATSKÝ, Libor. Významné vojenské památky - podíl na návštěvnosti zvolené oblasti. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva