Problematika člověka a emocionální inteligence – Vladimíra BABICKÁ
Vladimíra BABICKÁ
Bakalářská práce
Problematika člověka a emocionální inteligence
Human and emotional intelligence
Anotace:
Bakalářská práce ?Problematika člověka a emocionální inteligence? se zaměřuje na vymezení pojmu emocionální inteligence s cílem poukázat na její význam v současném životě člověka a společnosti. Dále se práce věnuje historii tohoto druhu inteligence a jejím různým pojetím. Zvláštní oddíl je zaměřen na emoce, jakožto základnu emoční rozumovosti. Další část je věnována využití a přínosu emoční inteligence …víceAbstract:
The bachelor thesis named ?Human and emotional intelligence? concentrates on defining the term the emotional intelligence with the aim to point out its meaning in the present life of a man and a society. Further the thesis deals with the history of this type of intelligence and its various interpretations. There is one specific section focused on emotions as a basis of the emotional intelligence. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. M.A. Jan Charvát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABICKÁ, Vladimíra. Problematika člověka a emocionální inteligence. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJ SV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Zora POLÁČKOVÁ -
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Vztah emoční inteligence a konstruktivního myšlení se styly vedení u studentů Katedry leadershipu na Univerzitě Obrany v Brně
Lenka KRISTLOVÁ -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Souvislost mezi vybranými aspekty emoční inteligence a pamětí
Ladislava SKOPALOVÁ