Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality – Martin GRAUBNER
Martin GRAUBNER
Bakalářská práce
Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality
Framework for creation of tutorials in virtual reality environment
Anotace:
Tato práce se zabývá širokými možnostmi virtuální reality a vývojem aplikací pro ni. V rámci této práce byl proveden průzkum aktuálních zařízení a technologií pro virtuální realitu. Dále byly prozkoumány možnosti softwaru související s vývojem pro virtuální realitu. Ten zahrnuje herní enginy Unity 3D, Unreal Engine 4 a CryEngine. Poznatky jsou sepsány v teoretické části práce. Hlavní částí této bakalářské …víceAbstract:
This thesis is dealing with the topic of developing applications for virtual realityanditspossibilities. WithinthisworkIprovidedaresearchofcurrent options of technologies and devices used for virtual reality. Next there is a research of software usage options for VR development. The software consists of Unity 3D, Unreal Engine 4 and CryEngine game engines. All points are written up in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRAUBNER, Martin. Framework pro vytváření tutoriálů v prostředí virtuální reality. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Vývoj 3D trackeru kompatibilního s HTC Vive
Martin Donát