Kateřina Synková
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etiky v reklamě a zkoumá její vliv na veřejnost. Hlavním cílem této bakalářské práce je získat hlubší porozumění vztahu mezi spotřebiteli a reklamou, a zároveň identifikovat potenciální odlišnosti v postojích vůči reklamám mezi pohlavími a různými věkovými skupinami respondentů. Dílčím cílem je zjistit, zda existuje shoda mezi názory respondentů a vyjádřeními …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the topic of ethics in advertising and its impact on the public. The objective is to gain a better understanding of the relationship between consumers and advertising, while identifying potential differences in attitudes towards advertising among different genders and age groups of respondents. The aim is to determine whether there is congruence between the views of respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Lucie Vokáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Vývoj reklamy v českých zemích
Gabriela Englerová -
Regulace reklamy
Simona Meňhartová -
Etické limity reklamy
Nikola Ferschmannová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva