Analýza marketingové komunikace vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Hana ŠMÍDOVÁ
Bc. Hana ŠMÍDOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace vybrané destinace cestovního ruchu
Analysis of promotion of a selected tourism destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace jako nedílné součásti destinačního managementu a marketingu. Zabývá se teoretickými základy cestovního ruchu, destinačního managementu a zejména marketingové komunikace. Podstatou práce je analýza a kritické zhodnocení současné podoby marketingové komunikace malé destinace Hranicko, která se nachází na počátku svého životního cyklu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of promotion as an integral part of destination management and marketing. The thesis deals with theoretical basis of tourism, destination management and primarily promotion. The core of the thesis is created by analysis and critical evaluation of the present promotion of small destination Hranicko which is at the outset of its lifecycle. The overall promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Hana. Analýza marketingové komunikace vybrané destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková