Bc. Hana ŠMÍDOVÁ

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace vybrané destinace cestovního ruchu

Analysis of promotion of a selected tourism destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace jako nedílné součásti destinačního managementu a marketingu. Zabývá se teoretickými základy cestovního ruchu, destinačního managementu a zejména marketingové komunikace. Podstatou práce je analýza a kritické zhodnocení současné podoby marketingové komunikace malé destinace Hranicko, která se nachází na počátku svého životního cyklu …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the issue of promotion as an integral part of destination management and marketing. The thesis deals with theoretical basis of tourism, destination management and primarily promotion. The core of the thesis is created by analysis and critical evaluation of the present promotion of small destination Hranicko which is at the outset of its lifecycle. The overall promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMÍDOVÁ, Hana. Analýza marketingové komunikace vybrané destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/