Petra MIKUNDOVÁ
Bakalářská práce
Dramatické hry v mateřské škole
Drama Games in Nursery School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Dramatické hry v mateřské škole. V první kapitole se zabývám dramatickou výchovou obecně, její definicí, jejími formami a jejím uplatněním v preprimárním vzdělávání. Ve druhé kapitole jsem se zaměřila na hru obecně, její dělení, význam pro dítě a volnou hru dětí předškolního věku. Ve třetí kapitole se zabývám dramatickou hrou obecně, její definicí, klasifikací …víceAbstract:
This thesis deals with the subject of Drama Games in Nursery School. In the first chapter deals with the drama in general, its definition, its forms and its application in pre-primary education. In the second chapter, I focused on the game in general, its division, mening the child free play of preschool children. The third chapter deals with the dramatic game in general, its definitions, classifications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKUNDOVÁ, Petra. Dramatické hry v mateřské škole. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako součást estetické výchovy
Eliška Martincová -
Dramatická výchova v kurikulu základní školy a
Vítězslav Storzer -
Zájmová dramatická výchova realizovaná distanční formou výuky očima pedagogů
Barbora Formánková -
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Barbora Dohnalová -
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Dramatická výchova jako inspirační zdroj pro taneční tvorbu
Dita Hrubcová -
Dramatická výchova v profesní přípravě budoucího učitele mateřské školy
Jana Höklová -
Dramatická výchova na ZŠ sv. Voršily
Monika Nováková