Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o. – Kateřina KOTÁSKOVÁ
Kateřina KOTÁSKOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o.
Promotional tactic and strategy of company LA Food s.r.o.
Anotace:
Základem bakalářské práce je analyzovat současné prostředí firmy La Food a navrhnout možnosti zlepšení reklamní strategie. Záměrem je vytvořit reklamní strategii na základě informací, které firma poskytla. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje charakteristice základních pojmů jako je tržní prostředí, marketingový mix, komunikace se zákazníky, konkurence …víceAbstract:
There is the base of thesis the analyze of current business environment La Food company and to suggest the way of improving advertising strategy. The intention is to create an advertising strategy based on information provided by the company. Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part deals with characteristics of basic concepts such as market environment, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTÁSKOVÁ, Kateřina. Reklamní taktika a strategie ve společnosti LA Food s.r.o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík