Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci – Petra LAČŇÁKOVÁ
Petra LAČŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Organisation
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení. Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační …víceAbstract:
This bachelor work focuses on the Analysis of marketing communication mix in a selected organisation. A military state-funded organisation called Volareza, which has its official seat in Prague and a detached workplace in Vyškov, was chosen for this work. This com-pany specializes in military spa and holiday facilities. The theoretical part characterizes the place and task of the company´s marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAČŇÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti
Karolína PICKOVÁ -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Jiří Lysák -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Olga Evtushenko