Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené – Kristýna PÁTKOVÁ
Kristýna PÁTKOVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Factors affecting customer's purchase decision process in choice of holiday
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené. V první řadě formuluje pojmy, které je potřeba definovat ohledně dané problematiky, a to ve dvou kapitolách teoretické části. Zde se vyskytuje například cestovní ruch jako takový, služby v cestovním ruchu, marketingový mix, faktory ovlivňující nákupní chování či kupní role. Výzkum se soustředí …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on factors, which affect customer's purchase decision process in choice of holiday. First of all, it formulates the concepts that need to be defined regarding the issue, in two chapters of the theoretical part. There is, for example, tourism as such, servises in tourism, marketing mix, factors affecting customer's shopping behavior or purchasing roles. The research focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁTKOVÁ, Kristýna. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová