Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique – Sylva KŘENKOVÁ
Sylva KŘENKOVÁ
Bakalářská práce
Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique
Marketing and financing of the figure skating competitions
Abstract:
Figure skating is a sport where artistic expression plays a big role, which makes it attractive especially to female fans. But the organisers are facing a problem of weak attendences, resulting in a difficulty of financing over the last few years. The preparation of the sport event necessitates a precisely-worked marketing strategy which includes indentifying sponsors, increasing contact with the media …víceAbstract:
Krasobruslení je umělecký sport, velice zajímavý především pro dámské publikum. V posledních letech ale organizátoři stále častěji čelí problému nízké návštěvnosti a s tím spojenými potížemi s financováním soutěže. Příprava sportovní akce vyžaduje pečlivé vypracování marketingové strategie, jejíž součástí je i hledání sponzorů, navazování kontaktů s médii nebo stanovování cen. Volba správných forem …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘENKOVÁ, Sylva. Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Sport a masová média
Petr Janáček -
Vrcholový sport a autenticita: sportovní hvězdy mimo zájem médií
Arnošt Svoboda -
Sport a politika v době blokového uspořádání světa
David NEBOR
Název
Vložil
Vloženo
Práva