Mgr. Dita MIKYSKOVÁ

Bakalářská práce

Tvorba koncepce CRM a její implementace

Creating of the CRM conception and it's implementation
Anotace:
Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému …více
Abstract:
The main purpose of CRM is not to find out, what customer wants and needs, and to de-liver this service or goods. In the first place CRM should help increase shareholder value of companies by delivering only those services and goods and only to those customers that are profitable for the company. CRM system is only a tool enabling effective communica-tion with the customers, gathering information about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4848

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKYSKOVÁ, Dita. Tvorba koncepce CRM a její implementace. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.