Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh – Ing. Zuzana Marková
Ing. Zuzana Marková
Diplomová práce
Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh
Introduction of a new product of company HOLS, a. s. on a new market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení aktuálního stavu v marketingové oblasti firmy HOLS, a. s. z hlediska nového výrobku a návrh vhodných marketingových nástrojů pro úspěšné proniknutí na trh s novým výrobkem ? pivem Chytrón. Pivovar již dříve uvedl na trh pivo s ovocnou příchutí, ale u zákazníků nebylo oblíbené, proto pivovar nepokračoval v jeho produkci. Nyní je však konzumace piv s příchutí velice …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current state of marketing of company HOLS, a. s. in terms of a new product and design of appropriate marketing tools for successful penetration of the market with the new product - the beer Chytrón. The brewery previously introduced to the market beer with a fruity flavor, but it was not popular with customers, therefore the brewery did not continue its production …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix výrobek cena distribuce komunikace strategie konkurence pivo pivovar Konrad Chytrón
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marková, Zuzana. Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá