Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky – Mgr. Ing. Robert HURT
Mgr. Ing. Robert HURT
Diplomová práce
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Globalization and American lifestyle in Czech advertisings, cultural consequences
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která …víceAbstract:
Diploma paper deals with influence of globalization and global trends on the society and culture, on decision making of the companies in assessment suitable styles of the advertising campaigns which are dedicated for Czech market. Thesis investigate selection between global and local, reaping the economic benefits of standardized production or accommodating local needs and habits. Practical part analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 20. 4. 2039
Identifikátor:
10604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HURT, Robert. Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 20. 4. 2039
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Kamila NĚMCOVÁ -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Návrh a realizace marketingové kampaně pro libovolnou politickou stranu
Erik Morong -
Návrh marketingové kampaně
Rozálie Jurčová -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová