Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu – Bc. Simona Benešová
Bc. Simona Benešová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Factors Affecting Consumer Preferences in the Choosen Product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů a faktory, které ovlivňují spotřebitelské preference při výběru umělých kojeneckých mlék a příkrmů pro děti do jednoho roku věku. Teoretická část vysvětluje pojmy související s dětskou výživou jejím členěním, trhem s dětskou výživou a právní úpravou. Dále je charakterizováno chování spotřebitelů spolu s faktory, které chování a preference ovlivňují …víceAbstract:
This Diploma thesis deals with consumer behavior and factors which affect consumer preferences when choosing artificial baby milk and baby food for children younger than one year of age. The theoretical section explains terms that are related to child feeding, how baby food is divided into categories, what kind of market for it exists and legislation. Consumer behavior is characterized together by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva