HEJNÁ, Andrea. \textit{Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ni8h3a/.
HEJNÁ, Andrea. <i>Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ni8h3a/.
HEJNÁ, Andrea. Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ni8h3a/.
@misc{Hejna2015thesis,
AUTHOR = "Hejná, Andrea",
TITLE = "Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-11-10]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/ni8h3a/",
}
@misc{Hejna2015thesis,
AUTHOR = {Hejná, Andrea},
TITLE = {Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace},
YEAR = {2015},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/ni8h3a/},
URL_DATE = {2024-11-10},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hejná
| jméno = Andrea
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Účinnost zapojení symbolů do marketingové komunikace
| url = https://theses.cz/id/ni8h3a/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-10
| poznámka =
| jazyk =
}}