Oligopolní chování firem na trzích ČR – Anna Líbenková
Anna Líbenková
Bakalářská práce
Oligopolní chování firem na trzích ČR
Oligopolistic Behaviour of Firms on CR Markets
Anotace:
Předmětem práce je charakteristika oligopolního chování vztaženého na trh mobilních operátorů v České republice. Z teoretického hlediska jsou popsány druhy konkurence, s kterými se lze na trhu setkat. V rámci konkurence nedokonalé jsou charakterizovány tržní struktury, zvláště pak oligopolní chování a modely oligopolu. V části praktické jsou představeni nejznámější poskytovatelé mobilních telekomunikačních …víceAbstract:
The subject of this thesis is characteristic of oligopolistic behavior relative to the market of mobile operators in the Czech Republic. From a theoretical point of view are described species of competition, which we can meet in the market. In the context of imperfect competition are characterized market structure, especially oligopolistic behavior and oligopoly models. In practical part are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Lenka Kopecká, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
Petra Hladky -
Český telekomunikační úřad a jeho vybrané kompetence coby regulátora i rozhodce
Marek CHUDOBA -
Český telekomunikační úřad (postavení a úkoly jím zajišťované)
Jiří Sikora -
Získávání, výběr, příjímání a adaptace zaměstnanců (Český telekomunikační úřad)
Eva Veselková -
Právní aspekty doručování písemností u Českého telekomunikačního úřadu dle správního řádu a občanského soudního řádu
Kateřina Matoušková -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva