Ing. Marek INGR

Diplomová práce

Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.

Project on increasing of customers´s satisfaction - Colorlak Inc.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která je důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v letech 2006 a 2007 a zjišťoval spokojenost maloobchodních zákazníků …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issues of satisfaction customers, that become an important factor of company`s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlet that point out at the importance of customer`s satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of the market research that was rarried out of 2006 and 2007 years. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8212

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

INGR, Marek. Projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing