Ing. Martin MIKULKA
Bakalářská práce
Povray v počítačové grafice
Povray in computer graphics
Anotace:
Tato práce je zaměřena na představení základních funkcí grafického programu POV-RAY. Program POV-RAY lze používat v souladu s podmínkami pro "OpenSource" software a je určen k vytváření 3D obrazů. Scéna je psána do zdrojového textového souboru, který je následně renderován za pomocí techniky zvané "Ray-tracing". Výstupem jsou vysoce kvalitní, až 48-bitové obrazy, jejichž kvalitu a rozměr lze libovolně …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce basic functions of the graphical program POV-RAY. The program is distributed under an "OpenSource" license and is designed for creation of 3-D images. The scene is described in the source code and is then rendered using the "Ray-tracing" technique. The outcome are high quality up to 48-bit images, whose quality and size can be adjusted. I explain the basic objects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2005
Zveřejnit od: 10. 6. 2005
Identifikátor:
1393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULKA, Martin. Povray v počítačové grafice. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 06. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 6. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Různé přístupy k vizualizaci 2D a 3D objektů v počítačové grafice
Radek Polášek -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann