Eva ZAKOPALOVÁ

Bakalářská práce

Implementace MIS ve společnosti Fatra a. s. Napajedla

Implementation of MIS in Fatra Napajedla company
Anotace:
Práce se zabývá marketingovým informačním systémem (MIS) ve společnosti Fatra, a. s. Napajedla. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam a nutnost MIS, jako nástroje pro efektivní zpracování informací. Takový ucelený systém informací z podniku, následně doplněný o vnější informace, pak zajišťuje managementu potřebná data nezbytná pro kvalifikovaná rozhodnutí, získávání …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing information system (MIS) in Fatra, a. s. It describes the current state of use of marketing information and emphasize the importance and necessity of MIS as a tool for efficient information processing. Such a comprehensive system information from the company, subsequently supplemented by external information, then provides the necessary management data necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21635

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslava Nováková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAKOPALOVÁ, Eva. Implementace MIS ve společnosti Fatra a. s. Napajedla. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe