Jessica Aferi Sarpong

Bakalářská práce

Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana

Společenská odpovědnost podniků a její důsledek na zákazníkův výběr v Ghaně
Anotace:
AbstraktZávěrečná práce se zaměřila na zkoumání vlivů CSR aktivit společnosti Guinness Ghana Breweries Ltd na značku společnosti pomocí aplikace konceptu Triple Bottom Line. Padesát (50) respondentů složených ze zaměstnanců a vedení společnosti Ghana Breweries Limited odpovědělo na otázky týkající se postupů CSR a programů společnosti Ghana Breweries Limited. Bylo zjištěno, že navzdory široce koncipovanému …více
Abstract:
AbstractThe study set out to examine the effects of Guinness Ghana Breweries Ltd CSR activities on the company’s brand using the Triple Bottom Line. The study examined the CSR practices and programmes of Ghana Breweries Limited. Fifty (50) respondents made of staff and managment of Ghana Breweries Limited were sampled to answer questions in relation to CSR practices and programmes of Ghana Breweries …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
  • Oponent: Monika Vencourová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta