Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana – Jessica Aferi Sarpong
Jessica Aferi Sarpong
Bakalářská práce
Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana
Společenská odpovědnost podniků a její důsledek na zákazníkův výběr v Ghaně
Anotace:
AbstraktZávěrečná práce se zaměřila na zkoumání vlivů CSR aktivit společnosti Guinness Ghana Breweries Ltd na značku společnosti pomocí aplikace konceptu Triple Bottom Line. Padesát (50) respondentů složených ze zaměstnanců a vedení společnosti Ghana Breweries Limited odpovědělo na otázky týkající se postupů CSR a programů společnosti Ghana Breweries Limited. Bylo zjištěno, že navzdory široce koncipovanému …víceAbstract:
AbstractThe study set out to examine the effects of Guinness Ghana Breweries Ltd CSR activities on the company’s brand using the Triple Bottom Line. The study examined the CSR practices and programmes of Ghana Breweries Limited. Fifty (50) respondents made of staff and managment of Ghana Breweries Limited were sampled to answer questions in relation to CSR practices and programmes of Ghana Breweries …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
- Oponent: Monika Vencourová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SARPONG, Jessica Aferi. \textit{Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/nmerl6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić