Silvie Vaculčíková

Bakalářská práce

Building a Shoe Brand

Building a Shoe Brand
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a business plan for a shoe brand. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with the establishment of the business plan on own topic. The next part deals with the analysis of data from a semi-structured interview.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro obuvní značku. Součástí této práce je teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma. Další část se věnuje analýze dat získaných ze standardizovaného individuálního rozhovoru.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaculčíková, Silvie. Building a Shoe Brand . Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi