Analýza marketingových nástrojů ve vybrané společnosti – Adam Leupold
Adam Leupold
Bakalářská práce
Analýza marketingových nástrojů ve vybrané společnosti
Analysis of marketing tools in a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat míru využití marketingových nástrojů ve vybrané firmě a navrhnout možnosti jejich využití při dalším rozvoji společnosti. V analýze je rozebráno vnitřní prostředí firmy z hlediska rozboru zákazníků, dodavatelů a konkurence. Pro pochopení vnějšího prostředí kovárny byla použita analýza PEST. Analýza SWOT odkryla silné a slabé stránky firmy s potenciálními …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the use of marketing tools in a small company and the possibility of their use in the further development of the company. The analysis defined the internal environment of the company and their customers, suppliers and competitors. PEST analysis was used to understand the external environment. The SWOT analysis revealed strengths and weaknesses with potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Müller, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková