Adam Leupold

Bakalářská práce

Analýza marketingových nástrojů ve vybrané společnosti

Analysis of marketing tools in a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat míru využití marketingových nástrojů ve vybrané firmě a navrhnout možnosti jejich využití při dalším rozvoji společnosti. V analýze je rozebráno vnitřní prostředí firmy z hlediska rozboru zákazníků, dodavatelů a konkurence. Pro pochopení vnějšího prostředí kovárny byla použita analýza PEST. Analýza SWOT odkryla silné a slabé stránky firmy s potenciálními …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the use of marketing tools in a small company and the possibility of their use in the further development of the company. The analysis defined the internal environment of the company and their customers, suppliers and competitors. PEST analysis was used to understand the external environment. The SWOT analysis revealed strengths and weaknesses with potential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Müller, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu / Podnikání