Marcela HRABÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion

Marketing analysis of retail shop Takko fashion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingové činnosti v konkrétní malobchodní jednotce Takko fashion. V teoretickém zakotvení práce je charakterizována problematika maloobchodní prodejny a jejího marketingového mixu. V praktickém zakotvení je společnost stručně popsána a je provedena analýza prostředí, ve kterém se prodejna nachází. Na základě výsledků marketingové analýzy budou …více
Abstract:
This thesis deals with a detailed analysis of marketing activities in a particular retail storeTakkofashion. Thetheoretical part ischaracterized by theissueof retail stores and it's marketing mix. In thepractical part isthecompanybrieflydescribed and theanalysisofenvironmentofthestoreisacomplished. At thesametime, in this part are interpretedresultsofmyownsurvey, whichis part ofthisthesis.Based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRABÁKOVÁ, Marcela. Marketingová analýza maloobchodní prodejny Takko fashion. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management