Stanovení cílových skupin značky ZetPrint – Nikola Majrichová
Nikola Majrichová
Bakalářská práce
Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
Determining Target Groups of the ZetPrint Brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto …víceAbstract:
The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Majrichová, Nikola. Stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Irena Krucká -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Barbora Topinková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Milan Fast