Nikola Majrichová

Bakalářská práce

Stanovení cílových skupin značky ZetPrint

Determining Target Groups of the ZetPrint Brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto …více
Abstract:
The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Majrichová, Nikola. Stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe