Vývoj 2D herní plošinové hry v Unity – Jiří KOŘÍNEK
Jiří KOŘÍNEK
Bakalářská práce
Vývoj 2D herní plošinové hry v Unity
Development of a 2D platform game in Unity
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na kompletní vývoj 2D hry vytvořené v herním enginu Unity pomocí programovacího jazyka C#. Vývoj zahrnuje programování herních funkcí pomocí jazyka C# a vizualizaci modelu hráče, světa a objektů pomocí různých grafických spritů. Cílem práce je napodobit jiné známé plošinové hry a začlenit do nich herní mechanismy, které hráči umožňují procházet mapou pomocí různých typů pohybu …víceAbstract:
This thesis focuses on the complete development of a 2D game created in the Unity game engine using the C# programming language. The development includes programming game functions with the C# language and visualizing the player model, world, and objects with different graphic sprites. The work aims to emulate other well-known platformer games, incorporating gameplay mechanics that enable the player …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radim Remeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÍNEK, Jiří. Vývoj 2D herní plošinové hry v Unity. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Luboš Maťha -
Herní engine pro 2D plošinové hry
Jakub STRÁNĚL -
Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru
David Konečný -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč
Název
Vložil
Vloženo
Práva