Analýza vztahu mezi pohybovou a kognitivní inteligencí – Jiří ŠÍŠA
Jiří ŠÍŠA
Bakalářská práce
Analýza vztahu mezi pohybovou a kognitivní inteligencí
Analysis of the relation between move and cognitive inteligence
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi úrovní pohybové a kognitivní inteligence. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popisovány počátky vědeckého zkoumání inteligence, vývoj významu pojmu inteligence a základní koncepce a modely inteligence současné doby. Zvláštní část je věnována vymezení tělově pohybové inteligence. Praktická část je koncipována jako výzkumné šetření …víceAbstract:
This bachelor work deals with the relation between the level of physical and cognitive inteligence. It is divided into two parts, theoretical and practical parts. The begginings of science researches of inteligence, the development of the term "inteligence", basic approaches and current inteligence models are described in theoretical part. Special interest is aimed to definate bodily-kinesthetic inteligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav Holeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍŠA, Jiří. Analýza vztahu mezi pohybovou a kognitivní inteligencí. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
test test test test test
Kateřina Coufalová -
TEST TEST TEST TEST TEST
Test BakalarK -
FFT test integration into NIST STS randomness test tool
Xichu Zhang -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ -
Test
Test Bakalark -
Test IMATIC
Test Bakalark