Návrh na zefektivnění komunikačního systému České pošty, s.p. – Bc. Kateřina Jirglová
Bc. Kateřina Jirglová
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění komunikačního systému České pošty, s.p.
A Proposal for increasing efficiency the at internal communication at the Czech Post state owned enterprise
Anotace:
Práce je zaměřena na stávající efektivitu interní komunikace na České poště, s.p. Zabývá se též současnými nástroji komunikace, které zaměstnanci aktivně využívají. Také jsou zde uvedeny dopady na interní komunikaci, ty výrazně ovlivňují efektivitu komunikace.Abstract:
The work focuses on the effectiveness of existing the internal communication at the Czech Post state-owned enterprising. It also deals with the present communication tools which employees are actively using. Also here are the impact on internal communication, it significantly the effectiveness of communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jirglová, Kateřina. Návrh na zefektivnění komunikačního systému České pošty, s.p.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Asertivita jako prostředek efektivní komunikace na pracovišti
Lucie Mičková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Vliv informačních technologií na komunikaci v organizaci
Kamila Zetková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Vliv Covid-19 na marketingovou komunikaci
Anna Erteltová