Iva Beránková

Bakalářská práce

Poznání a přenos postoje k reklamě na značku

Ad Strengthenning Brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu, kterým je poznání a přenos postoje k reklamě na značku. Hlavním cílem práce je prokázat vliv propagace věrnosti tradici v reklamě na tradiční značku a věrnost spotřebitele tradiční značce a rovněž na reakci - obranný postoj spotřebitele vůči nové nebo ke konkurenční značce. Text se rozděluje za účelem naplnění stanoveného cíle na teoretickou a analytickou část. Celkově …více
Abstract:
This Bachelor Thesis refers about The transfer of a brand advertisement attitude. The main aim of the thesis is to demonstrate the impact of promoting traditional brand adherence and consumer is loyalty to a traditional brand as well as the customer is defensive reaction against new or competitive brand. To reach the fundamental goals is the text of this Thesis separated in two parts theoretical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nqcyhn nqcyhn/2
16. 3. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.