Poznání a přenos postoje k reklamě na značku – Iva Beránková
Iva Beránková
Bakalářská práce
Poznání a přenos postoje k reklamě na značku
Ad Strengthenning Brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu, kterým je poznání a přenos postoje k reklamě na značku. Hlavním cílem práce je prokázat vliv propagace věrnosti tradici v reklamě na tradiční značku a věrnost spotřebitele tradiční značce a rovněž na reakci - obranný postoj spotřebitele vůči nové nebo ke konkurenční značce. Text se rozděluje za účelem naplnění stanoveného cíle na teoretickou a analytickou část. Celkově …víceAbstract:
This Bachelor Thesis refers about The transfer of a brand advertisement attitude. The main aim of the thesis is to demonstrate the impact of promoting traditional brand adherence and consumer is loyalty to a traditional brand as well as the customer is defensive reaction against new or competitive brand. To reach the fundamental goals is the text of this Thesis separated in two parts theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva