Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením – Bc. Zuzana PLEVOVÁ
Bc. Zuzana PLEVOVÁ
Diplomová práce
Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením
Digital technologies as a means of cognitive development in children with combined disabilities
Anotace:
Cílem práce je posouzení využitelnosti digitálních technologií při rozvoji kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením v přípravném stupni při vybrané základní škole speciální. Práce bude řešit výzkumnou otázku, jakým způsobem podporují digitální technologie rozvoj kognice u vzorku vybraných předškoláků. Teoretická část bude věnována zejména popisu možností edukace a analýze postupů při rozvoji …víceAbstract:
The aim of the thesis is to assess the usability of digital technologies in the development of cognitive functions in children with combined disabilities in the preparatory stage at a selected special elementary school. The work will address the research question of how digital technologies support the development of cognition in a sample of selected preschoolers. The theoretical part will be devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLEVOVÁ, Zuzana. \textit{Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nqf0kn/.
Jak správně citovat práci
PLEVOVÁ, Zuzana. Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením
Zuzana PLEVOVÁ -
Digitální technologie jako pomocník při studiu žáků s postižením
Michal LOHR -
Možnosti vzdělávání dítěte s tělesným postižením v rámci předškolního vzdělávání v Soběslavi
Radka VILÍMKOVÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením
Eva Vanická -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Předškolní vzdělávání dítěte se syndromem fragilního X chromozomu
Petra Hromádková