Bc. Johana Kůtová
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zkoumat problematiku dopravní nehodovostí mladých řidičů v Praze. Tato věková skupina je nejrizikovější v řízení na dopravní komunikaci a je zodpovědná za každou desátou dopravní nehodu v České republice. Cílem diplomové práce je zpracovat návrh marketingové komunikace zvoleného podniku. Práce se zabývá uvedením fiktivního lokálního projektu Virtuální autoškola na český …víceAbstract:
This thesis investigates the problem of traffic accidents by young drivers in Prague. This age group is the riskiest in driving on the road and is responsible for every tenth traffic accident in the Czech Republic. The thesis aims to develop a marketing communication proposal for the chosen company. The thesis deals with launching a fictitious local project called Virtual Driving School on the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva