Vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu – Martin Čermák
Martin Čermák
Bakalářská práce
Vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu
Vliv marketingové komunikace na prodej vybraného produktu
Anotace:
Téma na bakalářskou práci jsem si zvolil vliv marketingové komunikace na prodej vybraného produktu. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový a komunikační mix, podrobněji rozebrány druhy komunikačního mixu vhodné pro oslovení cílové skupiny lidí či široké veřejnosti. Závěj teoretické části se zabývá marketingovou komunikací v průběhu životního cyklu výrobku přibližující vývoj výrobku …víceAbstract:
My bachelor thesis topis is influence of marketing communications on the sale of chosen product. The theoretical part is focused on marketing, marketing and communication mix,detailed types of communication mix appropriate to reach the target group of people or the general public. Conclusion of the theoretical part deals with marketing communications during the entire life cycle of product and its …víceAbstract:
Tému na bakalársku prácu som si zvolil vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu. Teoretická časť je zameraná na marketing, marketingový a komunikačný mix, podrobnejšie rozobrané druhy komunikačního mixu vhodné na oslovenie cieľovej skupiny ľudí či širokej verejnosti. Závej teoretickej časti sa zaoberá marketingovou komunikáciou v priebehu životného cyklu výrobku približujúcu vývoj …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva