Bc. Aneta Šacherová, DiS.

Diplomová práce

Vliv influencerů na posilování brandu společnosti

The influence of influencers on strengthening the company's brand
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zjistit fungování influencer marketingu a vyhodnotit přínos. Za pomocí dotazníků, polostrukturovaných kvalitativních rozhovorů, analýz a výzkumu, byl navržen model, který procentuálně vystihuje míru vlivu ze směru Influencera na konkrétní firmu a samotné porovnání s editoriálním marketingem. Teoretická část představuje čtenářům typy Influencerů, jejich rozčlenění a popis …více
Abstract:
The thesis aims to determine the functioning of influencer marketing and evaluate the benefits. Using questionnaires, semi-structured qualitative interviews, analyzes and research, a model was designed that captures the percentage of influence from the direction of Influencer on a particular company and the comparison with editorial marketing. The theoretical part introduces readers to the types of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing