Jolly Phonics - a critical analysis – Bc. Martina ŠTEFKOVÁ
Bc. Martina ŠTEFKOVÁ
Diplomová práce
Jolly Phonics - a critical analysis
Jolly Phonics - a critical analysis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou Jolly Phonics, primárně vytvořenou pro rodilé mluvčí anglického jazyka učící se číst a psát. Metoda byla následně adaptována pro výuku angličtiny jako druhého jazyka. Práce si klade za cíl shromáždění informací o této metodě a následné zhodnocení využití této metody ve výuce angličtiny jako druhého jazyka na vybraných školách v Ostravě. První část práce vysvětluje …víceAbstract:
The master thesis deals with the Jolly Phonics teaching method, originally created for native speakers of English learning to read and write. The method was later adapted for its use in EFL classrooms. The aim of the thesis is to collect information about the method and to subsequently evaluate its use in EFL classrooms in selected schools in Ostrava. The first part of the thesis explains the principles …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFKOVÁ, Martina. Jolly Phonics - a critical analysis. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Metodika výuky anglického jazyka u osob s těžkým sluchovým postižením
Anna PETRUŽELOVÁ -
Metodika výuky anglického jazyka pro manažery
Dita Chalupová Moravcová -
Metodika výuky literatury na 1st International School of Ostrava
Kateřina SMOLOVÁ -
Přístupy k výuce anglického jazyka u dětí předškolního věku
Ria KADLECOVÁ -
Analýza výuky anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Pavla Švandová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ