Analýza marketingových aktivit vybraného subjektu – Lucie PODOLKOVÁ
Lucie PODOLKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit vybraného subjektu
Analysis of the marketing activities of a selected subject
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit subjektu cestovního ruchu, kterým je Cestovní agentura Vít Malkus. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a o vybraných nástrojích sloužících k analýze marketingových aktivit subjektu. Dále popisuje cestovní ruch, jeho charakteristiku a vybrané služby, které jsou v jeho rámci …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of marketing activities of the firm Cestovní agentura Vít Malkus, in the business of Travel and Tourism. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part focuses on marketing, marketing mix and on marketing tools used to analyse marketing activities of the firm, also describes the business of Travel and Tourism, its characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODOLKOVÁ, Lucie. Analýza marketingových aktivit vybraného subjektu. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Marketingové aktivity cestovního ruchu Karlovarského kraje v kontextu snížení sezónních disparit
Richard Dufek -
Marketingové aktivity cestovní agentury
Dagmar Ferová -
Marketingové aktivity cestovního ruchu ve Středočeském a Pardubickém kraji z pohledu domácího cestovního ruchu
Josef Hégr -
Marketingové aktivity vybraného střediska cestovního ruchu (na příkladě Českého Krumlova)
Anna Holíková -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK