Michaela Klemencová
Bakalářská práce
Druhý domov
Second home
Anotace:
Tématem bakalářské práce je druhý domov. Cílem je vytvořit ucelený náhled na druhý domov. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem druhý domov a na procesy a pojmy, které s tímto pojmem souvisejí. Snahou je osvětlit, co všechno hraje důležitou roli v tom, abychom místo mohli nazvat druhým domovem. V praktické části je prováděn výzkum pomocí několika specifických metod, který si klade za cíl, zjistit …víceAbstract:
The theme of this bachelor is a second home. The aim is to create comprehensive view of second home. Theoretical part of this work focuses on the term second residence, on the processes and terms that relate to this term. The aim is to shed light on what plays an important role in that place we could call a second home. Practical part of this work includes a research, which using several specific methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klemencová, Michaela. Druhý domov. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie / geografie - informatika (Bc.)
Práce na příbuzné téma
-
Mentální a kognitivní mapy v geografii
Anna Kalandrová -
Mentální mapy jako prostředek hodnocení prostorových představ žáků a studentů
Klára PALOUŠKOVÁ -
Mentální mapy v marketingu cestovního ruchu
Veronika Strnadová -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
1. Teoretická část:\nl{}Identita místa ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Veřejný prostor\nl{}b) volný výstavní soubor: Veřejný prostor
Dominika Nechalová -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Krajinný ráz - Genius loci – Identita místa
Jiří Krejčí -
Vlastní domov? Zkušenost mladých lidí opouštějících rodičovský domov
Marta Kašická
Název
Vložil
Vloženo
Práva