Projekt strategie rozvoje obce Ladce – Bc. Miroslav ZAHRADNÍK
Bc. Miroslav ZAHRADNÍK
Diplomová práce
Projekt strategie rozvoje obce Ladce
Project of Strategic Development of the Municipality of Ladce
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť projekt strategického rozvoja obce Ladce. Práca sa skladá z dvoch častí. V prvej teoretickej časti sú popísané obecné poznatky strategického plánovania a marke-tingu. V druhej praktickej časti som sa zameral na analytickú a projektovú časť . Analytic-ká časť obsahuje súčasný stav rozvoja obce, jej zhrnutie je prevedené v SWOT analýze. Na základe poznatkov z analytickej …víceAbstract:
The target of the thesis is to propose a project of strategic development of the municipality of Ladce. The thesis consists of two parts: The first theoretical part describes the general knowledge of strategic planning and market-ing. The second practical part focuses on the analytical part and the project itself. The ana-lytical part describes the present situation in the development of the municipality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Identifikátor:
6305
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRADNÍK, Miroslav. Projekt strategie rozvoje obce Ladce. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia firmy 7Camicie
Lucia Gerliciová -
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Miroslav Babušiak -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Stratégia rozvoja mesta Turzovka
Ľubica Rošková -
Manažérske riadenie v procese rozvoja firmy
Ľubica Magulová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná