Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín – Bc. Jennifer Chlebková
Bc. Jennifer Chlebková
Diplomová práce
Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín
The Potential of the New Edition of the USE-IT Zlín Map
Anotace:
Diplomová práce zkoumá potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín a její roli v prostředí cestovního ruchu, jakožto komunikačního nástroje cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat současnou situaci v prostředí cestovního ruchu ve městě Zlín, zjistit zájmy sponzorů mapy a vyhodnotit, jak se tyto zájmy shodují s cíli mapy USE-IT Zlín. Marketingová komunikace mapy, jakožto produktu určeného primárně anglicky …víceAbstract:
The diploma thesis examines the potential of the new edition of the USE-IT Zlín map and its role in the tourism environment as a tourism communication tool. The aim of the work is to map the current situation in the tourism environment in the city of Zlín, to find out the interests of the sponsors of the map and to evaluate how these interests coincide with the goals of the USE-IT Zlín map. The marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chlebková, Jennifer. Potenciál nové edice mapy USE-IT Zlín. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová