Pavel Hubálek

Bakalářská práce

Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti.

Anotace:
Práce je věnována základním pojmům marketingu a využití moderních internetových nástrojů. Následně je představeno využití online marketingu na příkladu vybrané společnosti, jeho zhodnocení a návrhy pro možná zlepšení.
Abstract:
The objective of this thesis is to describe main marketing terms and evaluate the use of modern online marketing tools in selected company. Following its assessment, proposals are made on how to increase its efficiency.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hubálek, Pavel. Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti.. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků