Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti. – Pavel Hubálek
Pavel Hubálek
Bakalářská práce
Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti.
Anotace:
Práce je věnována základním pojmům marketingu a využití moderních internetových nástrojů. Následně je představeno využití online marketingu na příkladu vybrané společnosti, jeho zhodnocení a návrhy pro možná zlepšení.Abstract:
The objective of this thesis is to describe main marketing terms and evaluate the use of modern online marketing tools in selected company. Following its assessment, proposals are made on how to increase its efficiency.Klíčová slova
Marketing online marketing SEO PPC sociální sítě marketingové nástroje Pivovar Nymburk
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubálek, Pavel. Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti.. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič