Marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým - The Ineos Grenadiers – Jakub Bohumínský
Jakub Bohumínský
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým - The Ineos Grenadiers
Social media marketing with a focus on the cycling team – The Ineos Grenadiers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým – The Ineos Grenadiers. Cílem práce je navrhnout podrobný plán komunikace na sociálních sítích pro tým Ineos Grenadiers během závodu Tour de France. V teoretické části se práce zaobírá marketingovými a komunikačními mixy a dále také marketingovou komunikací a její tvorbou. V analytické části se práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing with a focus on a cycling team – The Ineos Grenadiers. The aim of the thesis is to propose a detailed social media communication plan for the Ineos Grenadiers team during the Tour de France. The theoretical part of the thesis deals with marketing and communication mixes as well as the marketing communication and its creation. In the analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev