Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy – Olha SHUTKA
Olha SHUTKA
Bakalářská práce
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Abstract:
The bachelor's thesis examines the impact of linguistic characteristics of advertising texts on the effectiveness of advertisements. It consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part covers advertising genres within the framework of journalistic style, the language of advertising, and also linguistic and stylistic units at the phonetic, morphological, lexical, and syntactic …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jazykových charakteristik reklamních textů na působení reklamy. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje žánry reklamy v rámci publicistického stylu, jazyk reklamy a také jazykové a stylistické jednotky na fonetické, morfologické, lexikální a syntaktické úrovni.Praktická část práce je věnována zkoumání jazykových prostředků vybraných …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - Angličtina - Ruština
Práce na příbuzné téma
-
Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty
Tereza MIKOVÁ -
Virtuální stylistika: možnosti využití nových médií v módě
Dominik Moser -
Předvolební kampaň 2020 v Bělorusku: oficiální pervazivní prostředky a stylistika neoficiálních komentářů
Alena KAUSHOVIK -
Stylistika dětského časopisu "Murzilka". Historie a současnost.
Marina ZHENIKHOVA -
Pojetí stylu a stylistiky v časopise Naše řeč
Adam Kunovský -
Vývoj stylistiky reportáží Jacka Hugo-Badera
Jana Zlámalová -
Vývoj FPS hry v retro stylistice
Daniil Havrish -
Slohové útvary postupu vyprávěcího z hlediska jazyka a stylistiky na 1. stupni ZŠ
Sandra MORÁVKOVÁ