Olha SHUTKA

Bakalářská práce

Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy

The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Abstract:
The bachelor's thesis examines the impact of linguistic characteristics of advertising texts on the effectiveness of advertisements. It consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part covers advertising genres within the framework of journalistic style, the language of advertising, and also linguistic and stylistic units at the phonetic, morphological, lexical, and syntactic …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jazykových charakteristik reklamních textů na působení reklamy. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje žánry reklamy v rámci publicistického stylu, jazyk reklamy a také jazykové a stylistické jednotky na fonetické, morfologické, lexikální a syntaktické úrovni.Praktická část práce je věnována zkoumání jazykových prostředků vybraných …více
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - Angličtina - Ruština