Dominik VOLF

Bakalářská práce

Marketingová komunikace sportovního klubu HK Krnov

Marketing communication of sport club HK Krnov
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Abstract:
The Bachelor thesis deals with an analysis and suggestions of marketing strategy for an ice hockey club. The theoretical part concerns itself with the general theory of marketing. The practical part then analyses the current situation of the club and also results of a questionnaire, which serves as a basis for improving the marketing communications toward fans.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Svatopluk Slovák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLF, Dominik. Marketingová komunikace sportovního klubu HK Krnov. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta